woensdag 26 oktober 2011

Poging nummer 2...

Ik had al mijn moed verzameld om nog eens een blogbericht te schrijven.
Ik was bijna klaar en toen ...
Men PC loopt vast, met gevolg ik mag nu weer helemaal opnieuw begonnen.
Dus hier gaan we voor de 2de keer.


Het Italiaanse leven bevalt mij hier wel.
Ik probeer mij zoveel mogelijk onder te dompelen in het Italiaanse leven.
Ik ga hier naar de Scouts.
De maandag blijf ik een uur langer op school om te SPORTEN, inderdaad sporten.
Samen met nog 5 andere leerlingen van men klas doe ik Step Aerobic.



Daarachter doen we ook nog een paar lenigheid oefeningen.
Hierbij  heb ik dus duidelijk ondervonden dat ik nog duidelijk veel werk heb.
Maar het is tof om dit samen met men klasgenoten te doen.


Maxim en ik hebben ook ons nieuw lessenrooster gekregen.
Ons 4 uur gymanastiek is nu vervangen naar 2 uur waar Maxime en ik nu wel spijt van hebben.
Aangezien we nu De Italiaanse Gymnastiek echt snappen.
4 uur op een matje zitten, helaas we hadden gevraagt achter meer Italiaans en Engels.
Art is geschrapt en vervangen door Aardrijkskunde.
Onze leerkracht Aardrijkskunde is echt wel grappig en doet echt wel de moeite om ons te helpen.


Onze leerkracht Frans is natuurlijk een heel ander verhaal.
Ik denk dat ik haar nog nooit van haar stoel heb zien gaan.
De lessen Frans zijn toch een beetje uitzonderlijk , ze lezen alleen maar teksten en ze beschouwd ons toch wel een beetje als dom.
Ik weet dat men Frans niet zo goed is maar ik weet wel nog altijd wat ne...pas betekend.
Dit word zeker nog vervolgt.

Vandaag hadden we ook 2 uur computer om ons Italiaans te oefenen.
Maxim had natuurlijk weer een schitterend idee.
Laten we anders een paar domme foto's trekken.


Ik snap nog altijd niet echt wat de bedoeling was van Maxim, en dan zeggen ze dat ik raar ben.

Ik zoek het allemaal meer een beetje hogerop.

Men gastgezin is nog altijd fantastisch. De mama heeft men zus uitgenodigd om hier een week te logeren. Ik kijk er echt naar uit om haar mijn Italiaanse leven te tonen.
En haar ook helemaal laten onderdompelen in ItaliĆ«...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten