zaterdag 22 oktober 2011

Cookie monster

Vandaag tot de conclusie gekomen dat Maxim echt wel veeeel kan eten.

Eerste lesuur , Maxim pakt een koek.
Tweede lesuur, Maxim pakt weer een koek.
Derde lesuur, computer les. Oei Maxim heeft geen koeken dat wordt dan maar naar de automaten gaan.
Mmm welke koek zouden we nemen.
We hadden dus even een kleine vreetbui.

Gevolg Maxim 3 koeken en ik 2 koeken en een warme chocomelk omdat het lokaal precies een ijskast was.

Ondertussen had Maxim al een 5 tal koeken op in 3 lesuren tijd.
Het laatste uurtje hadden we gymnastiek.
We stapten naar beneden en ik zag Maxim al lonken naar de automaten.
Zou ik nog een koek kopen?
Ja ik heb nog een 1 euro.
Pakt de bueno die heb je vandaag nog niet gepakt.
Schitterend idee natuurlijk.

Toen we in de gymzaal waren hadden Maxim en ik niet echt veel zin om mee te doen.
Dus gingen we gymnastiek volgen op de Italiaanse manier.
Langst de kant zitten.
We zaten op een soort toestel dat toch wel een beetje pijnlijk zat en te smal was voor onze poep.
We keken naar de meisjes die op de matten zaten.
Mm zouden we er ons bij zetten?

Na enige tijd vertrokken ze, Maxim en ik sprongen op de matten.
Zalig.
Ondertussen waren we aan het giechelen en de Italianen aan het bewonderen hoe goed ze wel niet volleybal konden spelen.
Ook een paar moppen maar dat blijft tussen Maxim en mij.
We willen de wereld niet te hard schokken.

Maxim was even aan het bereken hoeveel koeken hij al op had.
Toen dacht ik aan iets.
He Maxim, ik heb nog een koek zitten.
Wil jij hem?

Maxim keek met een smile en at de koek rustig (kuch, kuch) op.

Onze persoonlijke, Italiaanse Cookiemonster.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten