donderdag 20 oktober 2011

Dag 18

Eindelijk,
Maxim en ik hebben een deftig boek gekregen voor ons italiaans te leren.
Onze gebeden zijn verhoord.
Dankzij dit boek gaan we ons nog meer kunnen verdiepen in ons italiaans.
Maar dat sluit natuurlijk niet uit dat het italiaans voor mij nog altijd zeer moeilijk is.
Pfff blijven oefenen dus.
Ik kom er wel.

Ondertussen is er niet veel meer gebeurd.
Mijn leventje hier in Italie loopt nog altijd goed.
Morgen krijgen we ons nieuw lessenrooster.
Maxim en ik hebben ons brein eens samen gestoken en we zijn toch wel tot de conclusie gekomen dat geschiedenis en Art niet echt nuttevol is om te volgen.
En 4 uur gymnastiek toch een beetje te veel he.

Dus waarschijnlijk krijgen we meer Engels, Italiaans en een uurtje Aardrijkskunde.
Misschien hebben we zelfs ook de kans om Duits te volgen.

De klassen zijn natuurlijk nog altijd schitterend.
Ik ben nog altijd onder de indruk van hun 'groot' blackbord'.
Suptiele hint voor onze school, dat dit toch wel zeeeeeer handig is.


Voor de  rest niks belangrijks te melden.
Het gaat hier allemaal heel vlotjes.
Nu ja misschien niet zo vlotjes op gebied van taal, maar voor de rest schitterend.
Straks voor de verandering nog een pizza eten.
Mmmmmm kan al niet wachten.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten