vrijdag 21 oktober 2011

Agressieve dag

Vandaag wou ik toch nog eens een blog bericht vermelden.
Aangezien het vandaag toch wel een beetje agressieve dag was.

We begonnen onze dag met gymnastiek.
Maxim, Nika, Monica en ik gingen op ons gemak pingpongen.
Dat dachten we.
Na enige tijd hadden Maxim en ik door dat het er heftig aan toe ging.
We bleven maar slaan op het balletje.
Met natuurlijke alle gevolgen van dien.

Ik was zo enthousiast dat ik het balletje in men eigen ogen sloeg.
Auw.
Maar we bleven voort spelen.
Ik speelde het balletje naar Maxim maar ik denk dat hij toch iets te enthousiast sloeg.
Gevolg het balletje weer kei hard op mij.
Maar ik ging wraak nemen, helaas ging de bel.

Het zal voor een andere keer worden.

Volgende les was Engels en ja we kregen onze eerste toets.
Terwijl iedereen zat te puffen en na te denken was ik al lang klaar.
De leerkracht was blij dat ik zo rap klaar was.
Mm ik denk dat ze toch eerst beter men toets verbeterd.

De bel ging weer. Maxim en ik hadden computer tijd.
Toen we de klas binnen gingen voelde ik me meteen weer bekeken.
Hier met hakken en een rokje naar school komen is toch raar.
Wij dragen rokjes, de Italianen dragen een legging als broek.
Ja mode verschilt dus duidelijk.
Na een tijdje pakte ik men agenda.
Oeps, we hadden dus duidelijk geen computer maar Engelse les.
Foutje.

Maxim en ik besloten dan maar om het vierde uur in de vierde klas te volgen.
Spaanse les.
Nu moeten jullie weten de leerkacht Spaans heeft geen gezag.
Iedereen doet daar zijn zin.
Even de klas uitgaan en na een halfuur met een kopje koffie terugkeren , geen enkel probleem.

Iedereen in de klas was met papiertjes aan het gooien, stylo's, ...
Alles vloog in het rond.
Ik was zo verdiept in men Spaans dat ik niet zag wat er op mij afkwam.
Een stylo vloog tegen men flesje water en stootte het om.
Ik verschoot dus gevolg ik gilde voor heel de klas.

Heel de klas schoot even in een lachbui.

Dit wou ik toch even vermelden vandaag.
Maar voor de rest was het nog rustig.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten