dinsdag 8 november 2011

Mc donalds met Maxim

Om te beginnen , dolle pret met Maxim in Italië. Dat is gisteren en vandaag nog maar eens bewezen.

Gisteren hadden we eigenlijk niet zoveel les. 2 uur engels maar de leerkracht was er niet.
 Dus Maxim en ik maar blijven tetteren. Dan een uurtje l.o. , heel intensief. Maxim en ik zaten gewoon op de matten. Nee correctie , we sprongen op de matten. Ondertussen een mandarijntje opeten en kijken hoe de andere klassen zitten te roken of toch een poging doen om intensief te l.o.
Maxim en ik besloten om dan maar even een fotosessie te houden met onze Italiaanse vriendin Emma Paradiso.



Na onze speciale fotosessie hadden we weer 2 uur Spaans wat voor ons weer een beetje een tetter uurtje was. Onze leerkracht Spaans kon er precies wel niet zo mee lachen. Oeps.

Maar Maxim en ik hebben wel iets belangrijks ontdekt. Al de Italianen dragen een trainingsbroek op school en wij hebben dit niet. Dat is toch niet kunnen he. Dus we besloten om morgen ( vandaag) naar de Mc Donalds en dan eens te gaan shoppen.

Vandaag zaten Maxim en ik elkaar heel de dag op te hitsen. Ja nog zoveel uur en Mc Donalds.
Om 2 uur ging te bel, eindelijk was het zover.

Eindelijk we hadden de Mc Donalds bereikt. We hebben ons buikje eens goed gevuld. Achteraf gingen we nog eens naar het toilet voor we aan onze tocht begonnen. Maxim eerst , maar ik had hem toch verwittigd om eerst eens goed te kijken of er wel wc papier was.
Want helaas hier in Italië is het wc papier precies nog niet ontdekt.

Enige tijd later, yes er is wc papier. Mijn beurt. Natuurlijk weten de meeste onder ons dat ik nogal 2 linkerhanden heb. Dus nadat ik de wc bijna helemaal had afgebroken vond ik eindelijk de sasser. Ik haastte mij toch wel een beetje naar buiten en zei tegen Maxim dat het hoog tijd was om te vertrekken.

Oeps.



Toen begonnen we aan ons avontuur. Het shoppen. Vooral achter een trainingsbroek.
We vonden niet echt iets. Maar eenmaal we op de mannenafdeling waren van de H&M sprongen onze ogen open. Ja hier zouden we het wel eens kunnen vinden. Zowel voor Maxim en mij. Ik denk dat ik het toch ga moeten afleren om mannenkledij te kopen.



Na een hele namiddag shoppen waren we doodop dus keerden we elk terug naar huis. Ons doel hadden we bereikt. De trainingsbroeken  waren binnen en zaterdag gaan we als echte Italianen naar de les gymnastiek gaan. Om daar dan op ons poep te zitten.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten